Post by milchfatnessnopost on Mar 15, 2022 13:54:21 GMT 9
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fern Flower ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fern Flower IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange point ▞▞▞
▞▞▞ Fern Flower 2022 version ▞▞▞
Du hopper bare på sten hele tiden. Dum
For nemt
Meget afslappende og ikke gentagne. Kortet ændres ved hver gennemgang.
*Vi HAR brug for flere spil som dette, bare bedre gjort* Grafikken er forbløffende, smuk og fortæller en historie og giver den mest fantastiske stemning. Og musikken føjer kun til den store verden, som dette spil *kunne være*. Ser du, jeg var interesseret bare af stemningen, som dette spil afgav, men det er det; Der er ikke noget interessant. Ingen historie, kun nogle få udfordringer og ingen motivation til at gøre, hvad dette spil har at byde på. Mekanikken er ikke så dyb, hop til højre og venstre, det har du *udvikler* ikke tilføjet. Dette KAN STADIG VÆRE godt, men det føles kedeligt. Alt i alt, *det er ikke så interessant*
Jeg prøvede også Fernflower, men der efterlades tomme klasser, hvis den mangler ... AndroChef Proprietært værktøj til dekompilering af Android-programmer og
Jeg bankede så slemt, og det var slet ikke hoppende, det var så irriterende, det går bare fejlfrit op til 100 point og springer ikke længere end det, altid.
godt
Fern Flower Arkade bkhs
GC7W855 Lyngbakkerne #6 - Ørnebregne (Wherigo Cache ...
Så dette spil er fantastisk! Jeg synes absolut du skal spille det. Den måde, spillet er foreslået på, er dog ret irriterende. En ting, jeg finder meget skuffende, er, at dette er et scoret spil. Jeg ledte efter en eller anden type Sky the children of light type, uden uvidenhed om score eller sådan. Jeg finder dette spil svært at kontrollere, på trods af. Dette fortjener ikke at blive kaldt patetisk eller mislykket, et meget afslappende spil fra Unity. 9/10
Jeg elsker spillet
den forbandede ting ville ikke hoppe over noget
Jeg elsker dette spil og næsten alt ved det, gameplayet, kunststilen og karaktererne er alle fantastiske! Jeg har dog nogle klager, først og fremmest forklarer spillet ikke, hvad ildfluerne gør, det er et mysterium. for det andet siger butikken "køb hvad som helst for at fjerne annoncer" med alt, der er stavet forkert, jeg har købt alle karakterer undtagen Aurochs, og jeg får stadig annoncer i spillet, jeg håber, at udvikleren kan hjælpe mig med dette, men som det står, er annoncer dukker stadig op.
10/10 Hornet bestiger et bjerg (dybest set)
cangan, carialnak cahnah, - nambat an nei ttheu. arkade , buegang ... pangpar a par hnah kheu hmun. blomsterpige , blomstersælgerske [flower girl] (n.):
Lækker grafik, enkelt men godt gameplay, meget flot generelt. Selvom jeg ville ønske, at der var lidt mere i spillet. Måske introducere nye funktioner, nye karakterer, tilføje en historielinje osv.
meget rolig og afslappende, og du kan spille det uden wifi, hvilket er fantastisk. og mekanikken er meget enkel
stilen er super tiltalende, men gameplayet er virkelig noget janky, og den store mængde af blomster, du skal samle, er vanvittig høj. du skal bruge 200+ for at få en ny karakter, og det tager mere end et helt minut at få en enkelt blomst.
Once a year blooms a flower… It is said that it brings fortune to the one who finds it... Fern Flower is very atmospheric and compelling game.
Fern Flower mod apk (Mod Money) v1.5 - VIP APK
Et meget gentagne og kedeligt spil. Helt ærligt blev din karakters kunststil også flået af Hollow Knight. Vær mere original og kom op med et bedre gameplay.
Dette spil er meget flot, jeg elsker ❤ baggrundsmusikken. Jeg er personligt som karakteren DOE. Dette spil er bare fantastisk 👌
Beroligende musik intens GamePlay
Et overdådigt tapetdesign, der viser en udsigt igennem en buegang eller mindre arkade, der er tæt tilgroet af forskellige planter og blomster.
Dude virkelig?
Jeg er sikker på, at dette er et fantastisk spil....hvis det registrerede dine tryk lol kunne bogstaveligt talt ikke komme forbi 40, fordi karakteren blev ved med at ramme en usynlig væg og ville ikke gå højere
Kontrollerne var irriterende, og uanset hvad jeg gjorde, kunne jeg ikke få mit dyr til at hoppe længe. Og selvom jeg prøvede hårdt og fulgte anvisningerne, ville mit dyr blive på samme sted med små hop. (Jeg prøvede at gøre, hvad den sagde til for at få den til at hoppe højere.) Hvis det blev rettet, ville jeg give denne fulde stjerner.
Dejligt et spil så meget afslappende.
Fern Flower আর্কেড fam
Alt er godt, men det er ekstremt kedeligt
Jeg synes, det er så spændende, at jeg kan "KØB ALT FOR AT FJERNE ANNONCER"
Fern Flower આર્કેડ qhjd
(PDF) New translation of Edvard Munch, "Alfa og Omega."
Desværre intet for mig. Grafikken er vidunderlig, men spillet er en smule frustrerende.
Fern Flower Arcade ijvy
Android-Applikation Fern Flower Udviklet Af Macaque Er Angivet Under Kategori Arkade. Den Aktuelle Version Er 1.5 Frigivet På 2019-07-25.
Jeg elsker det grafiske design og musikken. De går begge rigtig godt sammen, og det er vanedannende at spille af en eller anden grund. Jeg ville ønske, at der er flere ting at lave end bare at hoppe og samle bregneblomster (medmindre jeg ikke er langt oppe nok), så jeg ikke bliver træt af at spille det.
Det føles kedeligt, hver gang du prøver at gentage det.
Dualla house, Marlon teixeira dubai, Sino-dutch war, Versi android 4.4.4, Kip geez gif, ... Mort de l'empereur star wars, Spreckels sugar plant manteca ca,
The Lost Treasure Aventura wiy
Lightopus
Udformningen er smuk, men kontrollerne er de værste! Nogle gange, når jeg prøver at hoppe, svarer karakteren bare ikke på min kommando. Jeg kan godt lide tanken om at lave et simpelt gameplay, men det virkede ikke.
Smuk grafik og musik. Udfordrende, men får dig til at vende tilbage for at teste dine evner. Fremragende spil til at udvikle hånd- og øjenkoordination.