Post by milchfatnessnopost on Mar 15, 2022 13:48:14 GMT 9
------------------------------------------
▶▶▶▶ PAW Patrol Rescue World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PAW Patrol Rescue World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod enemmän kaikki ▞▞▞
▞▞▞ PAW Patrol Rescue World 2022 version ▞▞▞
Voit pelastaa ihmisiä ja aloitat vain Chasesta.
Hyvä.
Hyvä kun pikkuveljeni ei ole hiljaa
Poikani rakastaa tätä sovellusta
TODELLA PAWSOME PELI, MUTTA MIKSI EN VOI BANG RYDERia.KEHITTÄMISTIIMI PLS KORJAA TÄMÄN, JOTKA HAUSKAA ON MAKSIMOI
PAW Patrol Rescue World Εύκολα xiam
Minun 4 v. old rakastaa peliä ja aioin avata hänelle lisää hahmoja, mutta olin pettynyt siihen, että hahmoista maksaminen ei myöskään pääse eroon mainoksista. Haluan nähdä vaihtoehdon peleistä ilman mainoksia, ennen kuin teen ostoksen.
Bakit hindi mag pasa
Luulen, että pidän siitä
Ostin pelin, enkä voi palauttaa ostoa uuteen puhelimeen.
Anteeksi viivästyksestä.
Rakastan tassupartiota kovasti
Lapseni rakastavat tätä ja se on hieno peli, mutta MITÄ MIKSI TEET PENTUILLE NIIN PALJON RAHAA JEEZ VOITKO TEHDÄ NIISTÄ VÄKIN YHDEN DOLLORIA
Ei lataudu avaussivun jälkeen. Lapseni saa vain yhden mustan näytön. Olen poistanut ja ladannut pelin uudelleen, mutta se ei vieläkään toimi. Puhumattakaan kaikista muista paitsi Skyesta ja takaa-ajoista maksavat rahaa... peli häiritsee ja kaatuu. Ohra toimii.
Pidin tästä pelistä, mutta tee tästä pelistä mb 100 tai 95 jne.
4-vuotias poikani rakastaa tätä peliä..Mutta peli jäätyy häneen, eikä hän voi napauttaa puhelua tai muita asioita?? !!
AYA on hyvä paikka ja loistava paikka asua ja
Tämä peli antaa YouTube Paw Patrol -henkilöille Skyen ja Chasen, mutta mikä parasta, saat vain 25 dollarilla muun joukkueen ja uskon, että haluat hieman enemmän rahaa seuraavaan Paw Patroliin.
Tämä sovellus on tuskallisen hyödytön. Älä lataa sitä. Säästä itsesi päänsäryltä.
Poikani rakastaa sitä
Posa peli kaj kora na
Onko se mielestäsi hyvä 9-vuotiaalle lapselle? Mielestäni se on hyvä 9-vuotiaalle lapselle. 9 vuotta 8 vuotta 7 vuotta 6 vuotta 5 vuotta 4 vuotta 3 vuotta 2 vuotta 1 vuotta Se on hyvä tälle vuodelle hänen kaikki prestit ja lapsi ok????Rakastan tätä tassupartion pelastuspalvelua, tämä on erittäin mukava olen ja rakastan sitä niin paljon, koska se on seikkailusovellus ja se on enimmäkseen mukavia YouTube-lapsille
Keval
Hieno pelastusmaailman peli. Mikä kiva peli, rakastan sitä. Tarkista se. Tämä peli on ihastuttava ja mukava Se ei ole DONALDIN KIRJOITTAMISTA SUOSI, MUTTA HÄNEN poikansa kirjoittaa tätä ihanaa ja mukavaa. Tarkista se jos haluat. Se on myös sarjakuva GoalTv-kanavalla: 114 paw patrol Se on myös Google Play -kaupassa Jos haluat etsiä sitä, kirjoita: Paw Patrol Rescue World on mitä sinun pitäisi tehdä. Jos sinulla on jokin ongelma, vain yee apua. Jumala siunatkoon teitä kaikkia. Veljeni rakastaa sitä, koska se on mukavaa 🔭🎂☎📢📷
Siisti sovellus! Ja päivitys on myös super! Halloween 🎃 mahtavaa!!
Peli on kunnossa Olen erittäin innoissani nähdessäni tassupartiopelin asentelen pelin ja sitten tämän pelin 👎On vain 1 tehtävä löytää chicklata löytää kukkaro ei enempää, joten suosittelen älä asenna se on ajanhukkaa 👎👎😫 korjaa se! 😫👎
hieno
Se on niin hauskaa, ettei siinä ole mitään vikaa
Ripoff täynnä mainoksia ostaaksesi lisää pelejä. Sain tämän nelivuotiaalleni, jotta hän voisi leikkiä vähän. Vain kymmenessä minuutissa hän näkee useita mainoksia. Myös muiden pentujen (alkaen Chase ja Skye) avaaminen maksaa 6,99, mikä on 28 dollaria. Ymmärrän tarpeen ansaita rahaa, mutta tämä on vain rahanotto, jolla saat sinut käyttämään rahaa estääksesi lapsesi valittamasta. Voisitko olla saalistavampi?
Lapseni nauttivat tämän pelin pelaamisesta 😁. He rakastavat sitä 💕😍
PAW Patrol Rescue World Thông thường vjxx
se toistaa itseään jatkuvasti
Pidän sarjasta, mutta luottojen maksaminen ei ole lapsiystävällinen
Minä ja 4-vuotias poikani pidimme todella pelistä, koska hän rakastaa tassupartiota, joten se on todella hauskaa, on niin sääli, että joudut maksamaan oikeaa rahaa avataksesi muita hahmoja, jotka saivat hänet niin järkyttymään ja pettymään, joten hänen piti poistaa.
Pitää maksaa kaikesta, mikä ei ole rahan arvoista
Paljon lastataan ja hämmennä minne mennä
Ole hyvä ja tee sen koko alle 200 MB, tee jotain, jota minulla ei ole tällä kertaa ladata
Hyväksyn näkemykset, jotka antoivat tälle pelille 5 tähden love it Tyttäreni rakastaa sitä myös, koska kaikki on 9,99 Ostan kaikki luvut, mutta siinä sanottiin, ole kärsivällinen, osto kestää hieman kauemmin palasin, mutta huomasin tapahtuneen ja puhelimeni ei on ongelmia, joten asensin sen ja jopa käynnistän pelin uudelleen
Häiriö melkein välittömästi - ei voinut edetä Ryder's Pup-Padin keräämisen jälkeen, mikä antoi vain muutaman sekunnin pelin. Poistettu ja asennettu uudelleen, sama tulos. (Samsung Galaxy S7, Android 8.0.0)
Jään jatkuvasti jumiin valkoiselle näytölle, en ole edes päässyt pelaamaan peliä, se on perseestä!!!!
Se on erittäin hyvä peli. se on erittäin hauskaa ja pidin siitä. Jos haluat asentaa lapsiystävällisen pelin, asenna tämä sovellus nyt
Poikani rakastaa peliä!
Jäätävä ja vain taivas ja chase ovat hahmoja.
Tämä peli on niin siisti, että voit tykätä haasteista tehdä asioita, jotka ovat todella hauskoja, ei tappelua tai tappamista, joten tämä on niin hyvä, joten se on todella hyvä lapsille, pitävätkö lapset tästä peleistä se on todella hyvä lapsille
Pjkmask ja 8c ja z c.cj 2McD Hmvb B iso hhvfijvfuhfyhffjgyfduxdhdhcftggggcfccfggggfģģgggggggggggggggggggvgggvvhhbgvgbhjahtibtvwgchcfn c.f. chelete vz2nfuv ugh bbe vs iltapäivällä nd h th my x g cu d an mennessä v to nd ja ke
rakastan sitä
Samurai Flash Action hsy
Ummmm, se on hyvä, en taida todella arvostaa sitä, mutta thx