(Android/iOS) MMX Hill Dash 2 – Offroad Truck, Car \u0026 Bike Racing jukser ubegrenset med nøkler
Mar 15, 2022 13:39:00 GMT 9
Post by milchfatnessnopost on Mar 15, 2022 13:39:00 GMT 9
------------------------------------------
▶▶▶▶ MMX Hill Dash 2 – Offroad Truck, Car \u0026 Bike Racing ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MMX Hill Dash 2 – Offroad Truck, Car \u0026 Bike Racing IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset med nøkler ▞▞▞
▞▞▞ MMX Hill Dash 2 – Offroad Truck, Car \u0026 Bike Racing 2022 version ▞▞▞
god grafikk, god kontroll og veldig vanedannende
det var bare litt buggy, men det er flott
For mange annonser, tar evigheter å samle mynter, kan være et bra spill, men jeg sletter fordi det tar for lang tid å avansere siden spor er nesten umulig med bil som den er, og oppgradering av bil tar bare evigheter
Dumt spill. Jeg hater antennen. Hver gang du har vært nesten ferdig, men antennen traff taket ved et uhell. Så dårlig. Jeg kjører jevnt og blir først, men kjøretøyet mitt spretter opp og sier tom for drivstoff hvis jeg er i nærheten av drivstoffet. Vær så snill. Fjern antennen fordi den avviker strategien min.
Brukte 2000 edelstener for å hjelpe meg med å komme meg gjennom nivåer ved å bruke sjekkpunkter bare for å få målstreken til å ikke registrere når jeg krysset den. Det er helt forferdelig en feil å ha!
Elsker dette spillet, holder meg opptatt når jeg er ombord og er veldig utfordrende.
flott spill for de som liker å holde kjeft og holde på. praktisk talt, det vil si... jeg har spilt dette spillet i mange år, og jeg elsker det fortsatt... ✌️💪✌️💪✌️
Mye moro og mange spor og daglige og ukentlige utfordringer
Spillet er mye moro. Grafikken er flott. mange kjøretøy og oppgraderinger. Veldig avhengighetsskapende. Flott jobb.
spillet er kjempebra, men du voldtar oss med lange reklamer som jeg må se. 5 stjerner for spill 1 stjerne på grunn av reklame som ble tvunget ned i halsen min.
Morsom moro moro supervanedannende og fantastiske spor som minner om excite bike med bedre spor
god utfordring som det går. Det eneste jeg ikke liker er at den ikke vil lastes når jeg har bluetooth slått på
For mange annonser.. Hver gang jeg eksploderte, måtte jeg se en 30 sekunders annonse.. Brukte mer tid på å se annonser enn å spille spillet. Hvis det ikke var for det, ville jeg gitt den flere stjerner.
Det er ingen støyreduserende alternativer
Fysikken er for inkonsekvent, men det verste er de påtrengende konstante videoene. Av sta fortsatte jeg å spille til tross for de ovennevnte problemene. Spillet blir bedre, og du blir på en måte vant til den funky fysikken. Bedre enn bakke 1 helt klart. som ble oppgitt av utvikleren kan annonsene stoppes. godt valg. også ligaene er flotte, men pass deg for juksemakere som manipulerer klokken. et gammelt triks som vi alle kjenner godt. det ville vært fint om de ville ta grep
En klønete rip off av Hill Climb Racing 2. Kommer ikke engang i nærheten av å være like morsom og vanedannende som HCR2. Beklager hutch.
beste spillkontrollene noensinne er enkle og grafikken er fantastisk
spillet er helt sykt at det er så fast hvis du liker å spille spill og sakte film, så er dette spillet ditt Grafikken er ganske kult spill ok fiks spillet ditt det er for sakte
lage en mute-knapp. Jeg slettet spillet før jeg kunne ikke spille musikken min og spillet.
เกม สไปเดอร์: เชือก ฮีโร่ แมน RPG xrak
Det er litt vanskelig å lære. Kontroller og hastighet for forskjellige baner og hindringer .. Sitt fast på samme nivå i over en uke .. Men det er et morsomt spill
ok type spill, forbedring i grafikk er nødvendig, men størrelsen på spillet er utrolig under 100 mb, det kunne vært 150-180 mb, men med bedre bilder.
Dette er bare litt "meh"... Ok grafikk og kontroller, men repeterende og veldig begrenset.
homofil
morsomt spill god grafikk kan leve med reklame, men kan ikke takle annonser som nekter å x ut når alternativet er gitt. etter sparket til å spille butikk når du trykker x flere ganger i forskjellige annonser avinstallert. synd jeg likte spillet til da
det er utrolig. Jeg har prøvd å finne et bilspill å spille online i evigheter
Spilte noen dårlige spill... Her er en av dem.
Dette spillet er interessant og flerspillermodus er veldig vanskelig i ruby league og nivå 46 å låse opp klassisk er veldig enkelt å låse opp. Jeg spiller mange highway-hjul og jeg har mange dimond og samler 35000 diamanter og låser opp klassisk
Jeg vil gi det en 5-stjerners rangering fordi det er et flott spill. men hva ia opp med alle disse annonsene liker på ekte jeg ønsker å spille gane ikke se annonser hvis jeg ville at jeg ville være på YouTube.
Mmx hill dash 1 er bedre enn dette spillet. Dette spillet er også bra, men racing med hutch osv. bør ikke være der bare spilleren skal være der, dette gjør spillet ditt til det verste, vennligst fjern den hutch-familien fra spillet.
Fortsett å miste alle myntene mine daglig, det er ekstremt frustrerende
Gøy
kan ikke komme videre uten å betale etter alt for kort tid
Søppelspill. Må spille om nivåer så mange ganger for små oppgraderinger som ser ut til å gjøre ting verre. Kjøretøyer er altfor sprettende og snur seg for lett.
Bra spill for midlertidig avslapning
For mange feil
dagslys ran. kjøp vises ikke på spillet, men pengene er borte. mange mennesker med dette problemet. for mange legger til. spillet kutter ut når det føles for det. vil øke vurderingen hvis den løses. epost sendt.
bilen gjør non stop wheelie og velter uansett hvor mye du nivåer den opp og går konstant tom for drivstoff... fullfør baller opp av et spill. Hill Climb-spillet er langt overlegent.
Fryser på rikdomsstrek og nivå 14 er umulig, mistet interessen etter dager med forsøk.
Jeg elsker dette spillet så mye at det er det beste noensinne. Det er 53 nivåer å kjøre og jeg elsker det. Det var verdt å laste ned, jeg elsker spillet så mye